Firma Google w latach dziewięćdziesiątych obrała sobie za cel być największym katalogiem stron internetowych na świecie. Cel udało się zrealizować. Dostęp do największej ilości ludzi na świecie sprawił, że marketing internetowy z wykorzystaniem Google jest najkorzystniejszym sposobem dotarcia do potencjalnych Klientów i użytkowników.
Linki sponsorowane w Google – co to takiego?
Linki sponsorowane w Google to nic innego jak linki do stron internetowych, które wyświetlają się w wynikach wyszukiwania Google. Codziennie najczęściej odwiedzaną stroną internetową na świecie jest Google. Każdy użytkownik komputera, chcąc czy nie chcąc, wyszukuje informacje wchodząc w wyniki wyszukiwania Google, nawet wpisując szukaną frazę w przeglądarkę. Dlatego obok wyszukanej frazy pojawiają się linki sponsorowane.
Linki sponsorowane w Google – czy są inwazyjne?
Najczęściej materiał sponsorowany jest inwazyjny, czyli kuje w oczy odbiorcę. W przypadku linków sponsorowanych w Google reklama tych linków nie jest aż tak nachalna jak zwykła reklama zasłaniająca nam stronę.
Linki sponsorowane w Google – czym są?
Każdy posiadacz strony internetowej, może (a nawet powinien) podłączyć ją do systemu wyszukiwania Google celem pozycjonowania jej w wynikach wyszukiwania. W każdej chwili posiadacz strony może wykupić od Google usługę, która pozwoli na umieszczanie swojej strony na samej górze wyników wyszukiwania.