Firma Google w latach dziewięćdziesiątych obrała sobie za cel być największym katalogiem stron internetowych na świecie. Cel udało się zrealizować. Dostęp do największej ilości ludzi na świecie sprawił, że marketing internetowy z wykorzystaniem Google jest najkorzystniejszym sposobem dotarcia do potencjalnych Klientów i użytkowników.

Linki sponsorowane w Google – co to takiego?

Linki sponsorowane w Google to nic innego jak linki do stron internetowych, które wyświetlają się w wynikach wyszukiwania Google. Codziennie najczęściej odwiedzaną stroną internetową na świecie jest Google. Każdy użytkownik komputera, chcąc czy nie chcąc, wyszukuje informacje wchodząc w wyniki wyszukiwania Google, nawet wpisując szukaną frazę w przeglądarkę. Dlatego obok wyszukanej frazy pojawiają się linki sponsorowane.

Linki sponsorowane w Google – czy są inwazyjne?

Najczęściej materiał sponsorowany jest inwazyjny, czyli kuje w oczy odbiorcę. W przypadku linków sponsorowanych w Google reklama tych linków nie jest aż tak nachalna jak zwykła reklama zasłaniająca nam stronę.

Linki sponsorowane w Google – czym są?

Każdy posiadacz strony internetowej, może (a nawet powinien) podłączyć ją do systemu wyszukiwania Google celem pozycjonowania jej w wynikach wyszukiwania. W każdej chwili posiadacz strony może wykupić od Google usługę, która pozwoli na umieszczanie swojej strony na samej górze wyników wyszukiwania.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj