Dobra drukarnia Praga Północ w Warszawie – to jest cel Twoich poszukiwań. W tej dzielnicy jest wiele podmiotów, które realizują usługi druku dla firm. Mieszkasz lub masz siedzibę firmy w okolicy, chcesz mieć blisko i do tego wybrać najlepszych? Podpowiadamy Ci, jak to zrobić, żeby na poszukiwania nie tracić dużo czasu i dobrze wybrać drukarnię dla swojej firmy. Oto nasz mini poradnik.

Od razu zawęź wyniki wyszukiwania

Szukasz w najbliższej okolicy? W wyszukiwarce i na mapie Google od razu wpisz „Drukarnia Praga Północ” a nie „drukarnia Warszawa” czy „drukarnia internetowa” – dzięki temu wyniki wyszukiwania będą od razu posortowane w taki sposób, żeby spełnić Twoje oczekiwania. A Ty nie będziesz musiał szukać mapki i adresu na każdej stronie, żeby się upewnić, czy odległość do siedziby Twojej firmy jest dostatecznie mała. Choć zawsze warto to zrobić w ostatnim kroku – zdarza się, że firmy reklamują się na całe miasto i może wkraść się błąd.

Zwróć uwagę na opinie

W mediach społecznościowych, w Google Maps, ale i np. na specjalnie stworzonych do tego portalach, możesz znaleźć opinie o drukarniach, które znalazłeś. Możesz więc od razu wybrać tych kilka propozycji, które mają najwyższą średnią ocen i najwięcej opinii. Oczywiście opinie można w internecie do pewnego stopnia podrobić. Dalej jednak jest to dobry wyznacznik, w stosunku do podwykonawcy, który ma np. wiele opinii o średniej 3. Uwaga też na takich, którzy mają 3 opinie na maksymalną ilość gwiazdek – w tym przypadku również nie sposób ocenić wartości tych rekomendacji.

Strona internetowa

Sprawdź koniecznie, jak wyglądają strony internetowe wybranych drukarni. Czy dobrze wyglądają na smartfonach, czy są czytelne, czy strona ma certyfikat SSL, który zabezpiecza nasze dane? Kondycja strony dużo mówi o firmie. Strony chaotyczne, zacinające się, z przestarzałymi informacjami, bez danych firmy, cennika, źle wyświetlane na telefonach – mogą sugerować (choć nie jest tak zawsze), że w firmie nie dzieje się najlepiej.

Zakres usług

Wybrana drukarnia powinna oferować bardzo dobry poziom i mieć doświadczenie w zakresie usług, które nas interesują. Reprezentujesz agencję, poszukujesz drukarni wielkoformatowej z dużą ofertą usług? Wszystkie informacje o takich realizacjach i ich zakresie znajdziesz na stronie internetowej wybranej drukarni. Szukasz tylko niewielkiego podwykonawcy do jednorazowej usługi druku ulotek? Taką ofertę znajdziesz w każdej drukarni, a jeśli nie będzie to stała współpraca, nie musisz też zwracać tak bardzo uwagę na każdy szczegół.

Zrób ten pierwszy krok!

Masz już 2-3 drukarnie, które wpadły Ci w oko? Napisz maila z prośbą o wycenę. Nie sugeruj się tylko jej wysokością, ale i poziomem obsługi klienta, czasem realizacji itd. Warto zwrócić uwagę również na czas odpowiedzi na pytania – czy odpowiedź przyszła najdalej w następnym dniu roboczym, czy po kilku dniach? To również może świadczyć dobrze lub źle o firmie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj