Gdy nadchodzi druga połowa grudnia, półki sklepowe opróżniają się w zawrotnym tempie, a drukarnie uwijają się z kompletowaniem zamówień na kalendarze ścienne, trójdzielne, biurkowe. Dlaczego w dobie elektronicznych plannerów tradycyjny kalendarz jest wciąż najchętniej wybierany zarówno przez osoby indywidualne, jak i firmy?

Wygodna i szybka kontrola czasu – cena nie gra roli

Ludzie mają taką naturę, że lubią mieć nad czymś kontrolę, nawet jeśli jest to pozorna kontrola. Pierwsze kalendarze i słoneczne zegary powstały, by ludziom łatwiej było odróżniać dzień od nocy, porę przeznaczoną na pracę i odpoczynek. Co ciekawe – mimo kosmicznego wręcz rozwoju technologicznego, który wprowadził elektroniczne kalendarze na smart watchach i telefonach komórkowych, wciąż najbardziej obecne w naszym codziennym życiu są te papierowe.

Niektórzy z Was pamiętają małe, wiszące najczęściej w kuchniach, kalendarze z przepisami i cytatami na każdy dzień roku. Takie miały nasze babcie, które mógłby się poszczycić najsmaczniejszymi, świątecznymi wypiekami. Obecnie, w nowoczesnych kuchniach najczęściej wiszą kalendarze ścienne ze zdjęciami zwierząt lub natury.

Kto pierwszy, ten lepszy, czyli wyścig z czasem

Druga połowa grudnia to najbardziej gorący okres w roku dla drukarń. To właśnie wtedy pojawia się najwięcej zamówień firmowych na kalendarze trójdzielne, kalendarze biurkowe czy podręczny biuwar. O ile oryginalny i ładnie wykonany kalendarz jest atrakcyjną formą reklamy, o tyle warto zaplanować druk materiałów reklamowych wcześniej niż w grudniu, co pozwoli na terminową wysyłkę, jak i ewentualne poprawki.

Jaki kalendarz wybrać?

Formy kalendarzy są na tyle różnorodne, że każdy znajdzie wśród nich coś dla swojej firmy. Najważniejszy jest unikatowy projekt okładki lub wnętrza, który w nienachalny sposób przyciągnie uwagę Waszego klienta i sprawi, że będzie chciał z Wami współpracować przez dłuższy czas. Taką formą może być zarówno elegancko wykonany kalendarz trójdzielny, jak i mały, kieszonkowy kalendarz listkowy. Jedno jest pewne – nowoczesne kalendarze nie zastąpią możliwości, jakie daje design z papieru. Z obecnym możliwościami technologicznymi i wysoką jakością druku, można stworzyć niebagatelny gadżet, który zachęci Waszych klientów do utrzymywania długofalowej relacji biznesowej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj